واقعیت این بود که نمی خواستم بنویسم و پست اولی را کافی می دونستم ولی مطلب این بار کیهان و مصاحبه ابطحی با بی بی سی که به قولی به او می گویند آخوند باحال و جریانی که در سایت بالاتری اتفاق افتاد من را وادار کرد که این نوشته را بنویسم.
به نظرم تمام نکته ای که باید در نظر داشت این است که نباید ترسید و نباید خیلی اینها را جدی گرفت.
در نوشته پیشین، به من گفته شد که چرا خیالپردازی می کنی بنابراین اینبار یه مقدار راجع به نوشته گذشته توضیح می دهم بعد نکته ای بعدی که بذهنم می آید را می نویسم.
من راجع به مدیر سایت فوتو آِی آر نوشتم و گفتم که ایشان از همان دانشجویانی است که از دولت جمهوری اسلامی هزینه در یافت می کند. ببینید عمه یا خاله یا دایی من که نمی تواند با ابطحی مصاحبه داشته باشد؟ ولی
1- ایشان بعد از اینکه از آلمان بر می گردد و در مدت اقامت کوتاهش سریعا می تواند قرار ملاقات بگذارد ومصاحبه ای انجام دهد. 2- امکاناتی که از طرف وزارتخانه های دریافت می کند به افرداد عادی داده نمی شود. 3- در وبلاگ چند تا از عکاسان این موضوع ذکر شده که آنها از طریق آی پی شناسایی شده اند و این نکته را گوشزد کرده بودند.
و در نهایت خود این داستان را دنبال کنید و ببینید که این فرد بعد از بازگشت در کدام موسسه یا دانشگاه یا سازمان دولتی مشغول به کار می شود.
کیهان (شریعتمداری) یا وزارت اطلاعات احتیاج به این ندارد که هر روز در سایت بالاترین گشت بزند و ببیند چه شخصی چه مسایلی را می نویسد. آنها کافیست این عوامل را بسیج کنند و همین افراد اطلاعات کافی را در اختیار آنها می گذارند.. نگاه کنید همین فرد در سایت بالاترین در یکی از پستهایش می نویسد: "این ارزش این را ندارد که اینقدر بحثهای خاله زنکی راه بی اندازید" و درست 10 دقیقه بعد خودش این لینک را در بالاترین می گذارد. چندی بعدی این را در مورد حسین درخشان می نویسد: هر خونه ای یه دستشویی لازم داره. وبلاگستان هم یه جایی لازم داره که ملت خودشون رو خالی کنن. خوشبختانه وبلاگ حسین درخشان به خوبی نقش که دستشویی رو بازی کرده. خودش اونجا بالا میاره یا بلغور می کنه. بعضیا اونجا به هیکلش جیش یا کارای دیگه می کنن. خلاصه بساطیه :)" همین آدم باز در وبسایت حسین درخشان او را تشویق می کند و در جای دیگر حرف مخالفش را می زند.
تعدادی بر این باور هستند که حتی این سایت در بعضی از برنامه هایی که برای Download گذاشته است چیزی شبیه به سرور در کامپیوتر شما می گذارد و اطلاعات شما را برای ..... می فرستد.
سایت بالاترین از این قاعده جدا نیست که به هر حال Admin ها هم به IP ما ها دسترسی دارند. وبعضی از آنها از موافقین رژیم جمهوری اسلامی است. رژیمی که در مورد مخالفین خود رحمی ندارد. اینروزها اون شخصی که بر موج انقلاب سوار شد و با تئوریهای آخوندیسم شد رهبر ایران سالگر مردن او هست و یکی از Admin ها این حادثه که حدود 10 سال از آن می گذرد را به عنوان خبر داغ منتشر کرده است. لطفا این لینک و کامنت کاربران را بخوانید. این شخص که این واقعه را درست کرده است خود اکثر لینکهای مربوط به خمینی را در بالاترین فرستاده است.
شاید اشخاصی عین حسین درخشان یا شخصی مانند گل آرا حمزه شروع به دفاع از نظرات تحجر آمیز بکنند ولی واقعا اینها اینقدر جدی هستند؟ اشخاصی که بیشتر به بیماران روانی هستند و هر سال نظرات متناقضی دارند؟
شخصی که مدافع ولایت شیعی فقیه هست ولی در عکسهایش کاملا خلاف عمل می کند.
باز می گویم این اطلاعات فقط برای این است که آگاه باشید.